Vyšel nový trailer na druhou řadu seriálu Star Wars: The Bad Batch
Včera vyšla upoutávka na druhou sezónu animovaného seriálu Star Wars: The Bad Batch. více »
10 nových Star Wars seriálů a projektů!
Dnes byly představeny nové projekty, hlavně seriály rozšiřující svět Star Wars. Máme se na co těšit, tak si je pojďme představit. více »
Zemřel David Prowse, představitel Darth Vadera v původních filmech.
V úctyhodných 85 letech nás navždy opustil herec a kulturista David Prowse. Tohoto herce můžete znát díky jeho impozantnímu hereckému výkonu Temného Lorda ze Sith, Darth Vadera. více »
Přehled: Yoda v The High Republic, světelný meč z plasmy, Bane a SW Squadrons
V dnešním přehledu se podíváme na Yodu a jeho nastoupení v sérii The High Republic, realistický světelný meč nebo poslední letošní Star Wars komiks. Jak se to má s Darth Banem a co nás čeká u Star Wars: Squadrons? více »
Ewan McGregor se rozhovořil o chystaném seriálu s Kenobim
Filmový představitel Obi-Wana Kenobiho, Ewan McGregor (49 let), se vrátí do role mistra Jedi po 16 letech od premiéry Star Wars Epizoda III: Pomsta Sithů. Kromě toho potvrdil v pořadu Graham Norton Show, že s natáčením seriálu se začne v březnu 2021. více »

Fire Across the Galaxy

Reklama
Přidat komentář

Komentáře

Obrázek uživatele Wedge Antilles
25-26
27. Únor 2015 - 18:36
Chci se zeptat, když bude v pondělí v TV, za jak dlouho ji asi uploadnete na uložto? :)

<p>"I remember the days before Yavin when we were all young, armored with the invincibility of youth and fired by the belief that the Emperor's evil Empire could not win. It didn't, but the cost was more horrible than any of us could have imagined."</p>

+1
0
-1
Obrázek uživatele Viq
29-30
Viq [Redaktor]
27. Únor 2015 - 18:41
Podle mého přepočtu času by to mělo mít premiéru v Česku asi v úterý ve 3:00 ráno (tzn v Americe v 9 večer). Nejsem si zrovna jistý, jestli něco někdo tady to hází na ulož.to, ale do dvou dnů bych řekl, že to tam bude.

"You can't believe everything you read on the Internet." - Abraham Lincoln

+1
+1
-1
Obrázek uživatele Wedge Antilles
25-26
27. Únor 2015 - 19:37
Ok, díky :)

<p>"I remember the days before Yavin when we were all young, armored with the invincibility of youth and fired by the belief that the Emperor's evil Empire could not win. It didn't, but the cost was more horrible than any of us could have imagined."</p>

+1
+1
-1
Obrázek uživatele Blackhand47XD
26-27
3. Březen 2015 - 8:14
2 dny se vyhýbat spoilerům? :D To nebude vůbec jednoduché.
EDIT: Už jsem to vyřešil, stáhnul jsem si epizodu přes Torrent. :D

Nothing is true, everything is permitted.

+1
+2
-1
Obrázek uživatele Wedge Antilles
25-26
3. Březen 2015 - 10:01
Já už jsem na jeden spoiler bohužel narazil na FB :/ Každopádně, nehodil bys epizodu na uložto? :) Já nemám torrenty :/

<p>"I remember the days before Yavin when we were all young, armored with the invincibility of youth and fired by the belief that the Emperor's evil Empire could not win. It didn't, but the cost was more horrible than any of us could have imagined."</p>

+1
0
-1
Obrázek uživatele Needle
32-33
3. Březen 2015 - 10:46
Takže, byť jsem si po první scéně říkal WTF se to zase děje, zbytek byl v porovnání s ostatními díly vysoce nadprůměrný. To podstatné se sice stane až v posledních pěti minutách, ale to je jedno. Tentokrát mě ani Ezra neiritoval nad únosnou míru, vlastně byl tentokrát! celkem ok. Bezpochyby nejlepší díl sezóny. (znamená to, že se budu dále dívat, ne že se mi to zčista jasna začalo líbit)

Podrobnosti ve spoilerové části:

+1
0
-1
Obrázek uživatele Needle
32-33
3. Březen 2015 - 12:10
Pozor - komentář obsahuje spoiler! [Zobrazit komentář]

+1
+6
-1
Obrázek uživatele Mistr jedi
23-24
3. Březen 2015 - 12:56
Pozor - komentář obsahuje spoiler! [Zobrazit komentář]

Nechť vás provází Síla

+1
0
-1
Obrázek uživatele Blackhand47XD
26-27
3. Březen 2015 - 14:19
Na Felucii zemřít nemusela, přeci jen ty příběhy už jsou mimo kanon.

Nothing is true, everything is permitted.

+1
0
-1
Obrázek uživatele Mistr jedi
23-24
3. Březen 2015 - 14:23
To je taky pravda. Ale jelikož už víme kdo tam bude, tak tam nejspíš zemřela.

Nechť vás provází Síla

+1
0
-1
Obrázek uživatele Exarkun
26-27
3. Březen 2015 - 15:22
Řekl bych že její přítomnost v době rozkazu 66 na Felucii byla její zradou ve finále 5. řady TCW taky dekanonizována, což znamená, že se klidně mohlo stát, že ji odsoudili a pak ji jednoho dne navštívil císař, nebo možná Vader a nabídli jí možnost vykoupení když jim pomůže vyčistit impérium od Jediů. Upřímně bych její výskyt v Rebels uvítal, alespoň by měli s Ahsokou příležitost si spolu vyřídit účty, protože naposledy to za ně udělal Anakin.

Frankly, it is no honour to defeat you, Crado! Will is half the winning!

+1
0
-1
Obrázek uživatele Mistr jedi
23-24
3. Březen 2015 - 15:47
Na Wiki je, že byla zabita tankem, ale pokud se objeví a utká s Ahsokou dodá to seriálu nějakou 'smysluplnější' akci.

Nechť vás provází Síla

+1
0
-1
Obrázek uživatele Mistr jedi
23-24
3. Březen 2015 - 15:49
jeden z komentářů prosím umažte

Nechť vás provází Síla

+1
0
-1
Obrázek uživatele Exarkun
26-27
3. Březen 2015 - 16:22
To je bohužel problém s Disneyho mistrovským tahem a prohlášením o zrušení EU, když se na to koukneš z jejich úhlu pohledu, vypadá to potom nějak takhle: "Její smrt nebyla v ep.III nikde zachycena, proto neplatí." A co se týče těch nebohých redaktorů z wiki, tak ti už chudáci nevědí, co mají přepisovat dřív, aby to sedělo do canonu, proto jim bude jště chvilku trvat, než z tech znehodnocených 30 roků práce poskládají souvislou historii všech postav, míst, vozidel a bůh ví čeho ještě.

Frankly, it is no honour to defeat you, Crado! Will is half the winning!

+1
+1
-1
Obrázek uživatele CadBane007
25-26
3. Březen 2015 - 20:22
K tomu znehodnocení - Nevíte někdo, kdy bude určena nová časová osa SW? Nikde na starwarswikia (pouze co je canon) není datum.

+1
0
-1
Obrázek uživatele Mistr jedi
23-24
3. Březen 2015 - 20:56
No jo no, museli si otevřít nějaký prostor ke vsouvání jediů. Ale já k tomu můžu říct, že to je v deleted scene takže tam asi nebude, ale s tím jak zrušili EU tak je možné cokoli.

Nechť vás provází Síla

+1
0
-1
Obrázek uživatele Mistr jedi
23-24
3. Březen 2015 - 15:48
Na Wiki je, že byla zabita tankem, ale pokud se objeví a utká s Ahsokou dodá to seriálu nějakou 'smysluplnější' akci.

Nechť vás provází Síla

+1
0
-1
Obrázek uživatele Needle
32-33
3. Březen 2015 - 16:35
Pozor - komentář obsahuje spoiler! [Zobrazit komentář]

+1
0
-1
Obrázek uživatele Wedge Antilles
25-26
3. Březen 2015 - 11:09
Oukej, díl už je na uložto :) Tady je: odkaz »

<p>"I remember the days before Yavin when we were all young, armored with the invincibility of youth and fired by the belief that the Emperor's evil Empire could not win. It didn't, but the cost was more horrible than any of us could have imagined."</p>

+1
0
-1
Obrázek uživatele Exarkun
26-27
3. Březen 2015 - 12:40
Pozor - komentář obsahuje spoiler! [Zobrazit komentář]

Frankly, it is no honour to defeat you, Crado! Will is half the winning!

+1
+1
-1
Obrázek uživatele Needle
32-33
3. Březen 2015 - 12:59
Pozor - komentář obsahuje spoiler! [Zobrazit komentář]

+1
0
-1
Obrázek uživatele Dart Wader
3. Březen 2015 - 16:44
Pozor - komentář obsahuje spoiler! [Zobrazit komentář]

Long live the Empire

+1
+3
-1
Obrázek uživatele Mistr jedi
23-24
3. Březen 2015 - 18:06
Pozor - komentář obsahuje spoiler! [Zobrazit komentář]

Nechť vás provází Síla

+1
0
-1
Obrázek uživatele CadBane007
25-26
3. Březen 2015 - 20:13
Není co dodat, naprostý souhlas ve všem. Jinak s tím A-wingem je to sporný, mohly by to být prototypy, které byly např, v seriálu Droids.

+1
+2
-1
Obrázek uživatele Soviet Princess
26-27
3. Březen 2015 - 21:03
Pozor - komentář obsahuje spoiler! [Zobrazit komentář]

Navždy věrná Galaktickému Impériu a Císaři.

+1
0
-1
Obrázek uživatele Wedge Antilles
25-26
5. Březen 2015 - 13:00
A-Wing možná byl vynalezený až po Yavinu. Ale už léta před bitvou o Yavin používaly bezpečnostní složky na různých planetách předchůdce A-Wingu, a to R-22 Spearhead. Krátce před bitvou o Yavin jej začali testovat povstalci a poté jej i začli používat. Teprve potom podle R-22 vytvořili RZ-1 A-Wing :) Takže nesmysl to rozhodně není...

<p>"I remember the days before Yavin when we were all young, armored with the invincibility of youth and fired by the belief that the Emperor's evil Empire could not win. It didn't, but the cost was more horrible than any of us could have imagined."</p>

+1
+1
-1
Obrázek uživatele Ondráš
23-24
19. Březen 2015 - 13:43
-"Rebel lodě mají z epizody s králem Katunko, imperiální transportní lodě už taky byly v clone wars, jenom je přebarvili na šedo,..."

Ano, reaguji opravdu brzo, ale to je jedno... Poslední dobou si kvůli jednomu svému projektu zjištuji informaci okolo Imperiálních lodí a - na rovinu - stejně, jako Wedge podal vysvětlení s A-wingy, je vysvětlení i pro tyto lodě.

U 1. CW epizody, té s Katuunkem, se vyskytuje, tuším, fregata třídy Pelta /nespojovat s fotbalovým bossem :P /, kterou Impérium používalo také /viz. wookiepedia/.
Naschvál jsem si pouštěl ten konec tohoto dílu ještě jednou a jsem silně přesvědčen, že se jedná spíš o houf CR90 /známých ze IV. filmového dílu/
A, ty Imperální lodě, tam si nejsem jistej.... Zkraje mi to připomínalo Lancer, ale tam jsou rozdíly, když jsem si to pak přetáčel.... A v CW jsem je teda ani neviděl, napsal bys prosím, v jakém byly dílu, resp. aspoň sérii? :)

Jinak, u tvýho komentu jsem ze začátku souhlasil.... Ale počínaje pátým odstavcem, jsem opravdu nevěděl, co si mám myslet...

Ze začátku jsem byl s Rebels nespokojenej, ale myslím, že se ta kvalita zlepšuje...

„Mějte dobrou náladu. Dobrá nálada vaše problémy sice nevyřeší, ale naštve tolik lidí kolem, že stojí za to si ji užít.“ -Werich

+1
+1
-1
Obrázek uživatele Dart Wader
19. Březen 2015 - 15:59
Jo klidně :), dívej nemyslím Pelta class medical fregaty, které vezly ty zásoby. Jde o epizodu 03x03. A ano samozdřejmě že jde o CR90, ale ta byla v epizodě s Katunkem taky ukázána hned na začátku, konkrétně se jednalo o Tantive IV tedy loď Baila Organy, tudíž desing už opět měli z clone wars. Co se týče té imperiální lodě tak se jedná o gozanti class cruiser (odkaz » a vyskytoval se hned v několika clone wars epizodách, sice většinou jen v pozadí, ale byl tam, kompletní list viz odkaz, z hlavy vím že byl v epizodě 5x14 Eminence na Mustafaru. Jediné co na něm je změněno je že ho přebarvili na šedo. Dívej zabíjejí stormtroopery jako by nic a teď už i velitele, ničí imperiální zařízení a nikdo je nedokáže zranit ani zastavit. Doba před epizodou jedna má být doba imperiální síly, kdy každý větší odpor je okamžitě rozdrcen a menší buňky nedělají žádné velké akce proti impériiu. Yavin bylo první velké vítěztví aliance, předtím jenom utíkali nebo kradli stíhačky. Zato tahle skupina dělá impériu teror. Více výše kde jsem to uvedl.

Long live the Empire

+1
-1
-1
Obrázek uživatele Wedge Antilles
25-26
19. Březen 2015 - 20:10
"Yavin bylo první velké vítězství aliance..." Jop, to jsi řekl přesně. První VELKÉ vítězství. Ale to, že zničí TIE fightery nebo úplnou náhodou jeden ISD bych rozhodně nepovažoval za velké vítězství. A už vůbec bych to nesrovnával s Yavinem -_- To je skoro jako by jsi srovnával akce partyzánů s vyloděním v Normandii...
Ale když už jsi ten Yavin zmínil... Kdyby to bylo opravdu jak říkáš v předchozích větách, že každý větší odpor je okamžitě rozdrcen, tak by pak jen těžko vznikla Aliance, která zvítězila u Yavinu :)

<p>"I remember the days before Yavin when we were all young, armored with the invincibility of youth and fired by the belief that the Emperor's evil Empire could not win. It didn't, but the cost was more horrible than any of us could have imagined."</p>

+1
+1
-1
Obrázek uživatele Dart Wader
20. Březen 2015 - 21:41
No ona vznikla, ale převážně kvůli nějaké oběti vojáků a nebo náhodám proti dokonalé imperiální válečné taktice, ale šlo o těsné úniky a skoro vždycky se ztrátami(viz mnohé komiksy z té doby). Ale když nějaká planeta vyhlásila například loajalitu alianci nebo na ní impérium přišlo tak z ní byl udělán odstrašující příklad. Nevím jestli si hrál Empire at war, ale tam např vedeš 3 útoky, aby si odlákal jeden ISD z planety, protože ho rebelské síly nedokázaly zastavit a tady byly 4 a ony je nezastavily. Co se týče vítěztví na Yavinu, to bylo také náhoda, kdyby Luke nezásáhl tu šachtu, která nebyla vůbec podstatná a nebýt nehody na stavbě Death star, tak by nikdy neexistovala. A těch 30 stíhaček bylo vše co dokázala aliance dát dohromady, takže bych to za taktické vítěztví nepovažoval, ani za to že by na tom měli nějaké zásluhy, prostě nebýt Luka bylo by po nich a kdyby se Han nevrátil bylo by po Lukovi. Zkrátka bez těchto dvou by byli rebelové nahraní a bylo by po nich. Ano je to oproti těmto bojům velké vítěztví, ale pouze co se čísel týče, ale ne taktiky. Co se snažím říct, že nebýt náhody tak by neuspěli, ale tihle mají úspěch i bez náhody i bez taktiky, prostě vždycky vyhrajou a co je hlavní bez zranění a ztrát či poškození.

Long live the Empire

+1
-1
-1
Obrázek uživatele Wedge Antilles
25-26
21. Březen 2015 - 10:30
Tak jako náhoda hraje velkou roli v každé bitvě. I ve skutečnosti. O taktickém vítězství u Yavinu nepadlo ani slovo, jasně, měli štěstí, ale řekl bych, že to Alianci hodně motivovalo... Empire at War jsem hrál, ale tři útoky na odlákání si teda nějak nevybavuju... Je řeč o jedničce, že?
Jinak, teď jsem si znova pročítal starší komentáře a všiml jsem si, co jsi napsal:
"Jak jsem napsal již dříve tvůrci nejsou schopni vytvořit jedinou novou věc, všechno ukradli z TCW..."
Tak nad tímhle tvrzením jsem se opravdu pousmál :) Opět to jen potvrzuje mou teorii, že někteří se zkrátka nedokážou srovnat s koncem TCW... Proto hledají na Rebels každou chybičku, která tam často ani není (jako v tomto případě) a při tom se snaží vyzdvihnout TCW... Víš ono bylo (nejen) tady v přehledech a komentech aspoň sto krát zmíněno, že celý seriál je poctou Ralphu McQuarriemu, bez kterého by SW nikdy nevzniklo... Vše je inspirováno jeho nákresy.

"Lothal je kombinace Coruscantu a Raxusu..."
Hmm... Tak tohle je opravdu nesmysl. Jako jasně, může ti to tak připadat, ale tvrdit, že to vzali z TCW? To můžeš rovnou říct, že Geonosis v ep. II je okopírovaný Tatooine, akorát s rudým pískem -_- Nebo že Ilum v TCW je kopie Hothu -_- Ale Lothal je udělaný podle návrhu Alderaanu pro ep. IV.

"Zeb je vytvořen podle Zygerianů..."
Eeeerrr... Zase špatně... Zeb je udělaný podle původního návrhu pro Chewbacu v ep. IV. Bylo to v přehledech, diskutovalo se o tom na forku...

"Rebel lodě mají z epizody s králem Katunko..."
Pokud myslíš Corellianskou korvetu, tak to je úplně první loď, která se kdy v SW objevila, a to hned na začátku ep. IV., kdy ISD zajal Tantive IV.

"Imperiální transportní lodě už taky byly v Clone Wars, jenom je přebarvili na šedo..."
O tom už jsem psal na blogu. Ty lodě sice byly v TCW, ale úplně poprvé se objevily v Mos Espa v ep. I. a jsou to klasické civilní nákladní lodě, které začlo používat i Impérium. To taky můžu říct: "Jé, Humvee tady už taky byly a armáda je jen přebarvila na zeleno." -_-

"Brnění Sabine je přemalovaný design od Bo Katan a tak dále..."
No, částečně máš pravdu, je to přemalované brnění stejného druhu, jako měla Bo-Katan. Jenže tohle brnění používaly všechny Mandalorianky v této době -_- Ale tady si nejsem úplně jistý, je možné, že v TCW se objevilo poprvé, ale co jako?

A teď mi jako vysvětli, jak tímto vykradli TCW, když to všechno existovalo roky před tím, než TCW vzniklo... Takže teoreticky TCW vykradlo originální trilogii...
Jako ok, Rebels se ti líbit nemusí, já ti to neberu. Ale tím, jak tady neustále hledáš chyby, které neexistují a přitom neustále vyzdviháváš TCW je opravdu dětinské -_- A tvrď si co cheš, ale tohle je prostě haterství -_-

<p>"I remember the days before Yavin when we were all young, armored with the invincibility of youth and fired by the belief that the Emperor's evil Empire could not win. It didn't, but the cost was more horrible than any of us could have imagined."</p>

+1
+2
-1
Obrázek uživatele Dart Wader
21. Březen 2015 - 15:30
Ale ty mě blbě chápeš mi jde o to že oni nevymyleli nic nového, v clone wars vymysleli brnění pro klony(fáze), tuny tanků a droidů a museli je počítačově vytvořit. Mi nejde o návrh, samozdřejmě, že Tantive IV je z epizody 4, za koho mě máš :D? Dívej mi jde o to, že oni to nevytvořili(nenadesignovali) na počítači, jako když začínali s clone wars, oni prostě použili ty věci z clone wars, mi jde o to, že je nevytvořili, šak nákresy měli to nezamítám mi jde o to že místo, aby vytvořili novou loď pro impérium použili transport, který už měli připravený( a ano vím že byl už v ep 1), na lothalu mají tu hlavní budovu z Coruscantu opět. Chápeš už jak to myslím? Oni na tom seriálu nadesignovali Ghost, TIE fightery, stormtroopery a ISD (tyhle dva designy se jim nepovedly), nějakou tu pozemní techniku, hlavní postavy a pár dalších věcí a místo aby vytvořili nové věci, tak vzali už ty nadesignované z clone warsu, chápeš mi jde o to že oni to odflákli, jasně že už hodně těch věcí existovalo předtím, ale třeba při vývoji původní triologie taky přidali v ep 6 nový design A-wing a B-wing a pro impérium TIE Increceptor a tak dále. Dívej třeba v clone wars byla celá nová umbaranská technika, města na Kirosu a další nové věci a i v první sérii toho bylo hodně. A s tím že clone wars skončilo jsem smířený ;), ale je to jediný kreslený star wars seriál se kterým to můžu srovnávat, protože srovnávat to s filmama by nebylo fér.

U té EAW ano jde o jedničku, konkrétně rebel kampaň hned začátek, mise na získání X-wingů.

Long live the Empire

+1
+1
-1
Obrázek uživatele Wedge Antilles
25-26
21. Březen 2015 - 16:57
Počkej, počkej, počkej...
Takže za prvé, nejdříve tvrdíš, že Rebels mají strašnou grafiku a ta v TCW se ti líbila a teď tady vypíšeš X věcí, o kterých si myslíš, že prostě vzali jejich hotové modely z TCW a dali je do Rebels... Tak se pak nediv, že tě blbě chápu :D
A za druhé, takhle to není... Opět, myslím, že to bylo i v přehledech, oni začínali úplně odznova... Z TCW jim nezbylo nic, od čeho by se mohli odrazit (kromě zkušeností), a to je taky jeden z důvodů, proč ta grafika vypadá jinak... Všechno prostě designovali odznova a zárověň to využili k tomu, aby to fakt občas vypadalo, jako McQuarrieho koncepty (třeba tráva, či obloha občas opravdu vypadá, jak namalovaná štětcem).
Jako, že na Lothalu mají budovu z Coruscantu, předpokládám, že myslíš tu kupoli. Tak jako, to máš pravdu no, ale tak zas jestli to je třeba senátní budova, tak je holt stejná no...
Že se stormtroopeři a ISD nepovedly? Jako to je otázka vkusu, mě se třeba ty helmy stormíků líbí, ale v čem se ISD nepovedl? Mě připadá úplně stejný, ale na Imperiální techniku odborník nejsem...

Já chápu, že to srovnáváte s TCW, já to s ním taky srovnávám... Ale je rozdíl srovnávat 6 řad o dvaceti dílech s třinácti epizodami... Jako opět, Umbaranská technika, města na Kirosu, to bylo všechno až ve čtvrté řadě... Dej mi nějaký konkrétní příklad z prvních třinácti epizod první řady TCW ;)
A to EAW si fakt nějak nevybavuju, asi si to budu muset projet znova :D

Btw. nechápu proč jste dali Ondrášovi palce dolů za to, že souhlasil s názorem, který jsem tu podal já -_- Netvrdím, že jsi to byl ty Wadere, ale pokud někdo nesouhlasí s mým názorem, tak mi normálně řekněte proč, a ne, že dáte mínusky někomu, kdo jen napíše, že se mnou souhlasí -_-

<p>"I remember the days before Yavin when we were all young, armored with the invincibility of youth and fired by the belief that the Emperor's evil Empire could not win. It didn't, but the cost was more horrible than any of us could have imagined."</p>

+1
+1
-1
Obrázek uživatele Dart Wader
21. Březen 2015 - 19:36
Opět záleží na různých věcech, mi nejde o oblohu, to je věc na kterou se opravdu dívám nejmíň. Ano ale i kdyby neměli ty data, co je těžší nakreslit nový obraz nebo udělat kopii jednoho co už si kreslil :D. Jde mi převážně o modely a vzhled postav, které udělali nově a nepovedly se... Ty věci co vypadají normálně byly původně z clone wars, takže už je někdy kreslili.
Co se týče první série, tak napřiklad Rugosa, Malevolence, Wolfpack brnění, Rodia, Maridun, technika Honda Ohnaky, Skyrop station a tak dále, bylo tam toho hodně. Tyhle věci se designovaly nově a většina byla třeba jen na 1-2 epizody a bylo to propracované, což se teda o rebels říct nedá.
Co se týče té imperiální techniky, tak to já trochu jsem ;). jde hlavně o tu výšku mezi nádstavbou můstku a trupem lodi, v rebels ji mají strašně vyskoko, což nejen hrozně vypadá, ale taky je to strategicky nepraktické viz zde:
odkaz »
odkaz »

Long live the Empire

+1
0
-1
Obrázek uživatele Ondráš
23-24
21. Březen 2015 - 15:35
Fajn, velkej souhlas s tebou, Wedgi, taky jsem si to říkal :)

„Mějte dobrou náladu. Dobrá nálada vaše problémy sice nevyřeší, ale naštve tolik lidí kolem, že stojí za to si ji užít.“ -Werich

+1
+1
-1
Obrázek uživatele Luke
8. Březen 2015 - 11:38
Kdy budou titulky? (Moc se omlouvám za dotaz už to nemůžu vydržet...:-)

+1
0
-1
Obrázek uživatele Wrait
28-29
Wrait [Překladatel]
8. Březen 2015 - 23:08
Už se na nich pracuje, nejpozději dnes večer budou ke stažení :)
EDIT: Omlouvám se všem, kteří čekají, došlo k malému nedorozumění mezi námi překladateli. Titulky budou až zítra.

I am the holder of the torch, lighting the way
I am the keeper of the flame, soldier of balance

+1
0
-1
Obrázek uživatele Luke
8. Březen 2015 - 16:49
Děkuji za odpověď hold budu muset ještě chvíli vydržet Snad mezitím nepropadnu temné straně:-)

+1
0
-1
Obrázek uživatele sTv
sTv
8. Březen 2015 - 14:32
Nebo zkus strejdu gogle, ceske titulky uz jsou dva dny venku

+1
0
-1
Obrázek uživatele Luke
8. Březen 2015 - 16:52
Děkuji za tip to jsem nevěděl ale radši si počkám tady, ale ještě jednou díky:-)

+1
0
-1
Obrázek uživatele Fives
29-30
Fives [Překladatel]
9. Březen 2015 - 20:52
Titulky nahozeny ;)
Za finále série děkujte hlavně Wraitovi a Pětce :D

"Well, buddy, you always said you wanted to be on the front lines."

+1
+3
-1
Obrázek uživatele Luke
11. Březen 2015 - 12:12
Moc děkuji Pětko A Wraite

+1
+3
-1
Obrázek uživatele Komár
30-31
14. Březen 2015 - 6:59
Pozor - komentář obsahuje spoiler! [Zobrazit komentář]

+1
0
-1
Obrázek uživatele Fives
29-30
Fives [Překladatel]
14. Březen 2015 - 18:03
Epizoda online nahozena ;)

"Well, buddy, you always said you wanted to be on the front lines."

+1
0
-1
Obrázek uživatele X-Wing
16. Březen 2015 - 19:10
Za mě nejlepší díl z celé série a pěkné zakončení.
Musím velice poděkovat všem, co pracovali na překladech do epizod.
Síla s vámi.

Se Silou navždy.

+1
+1
-1
Obrázek uživatele TK2412
25-26
19. Březen 2015 - 16:39
U těch lodí mi přijde docela logické, že je Impérium používá, vždyť proč nahrazovat něco, co evidentně funguje. Podívejte se na opravdovou bojovou techniku a zbraně. Když není vyloženě třeba, tak proč vymýšlet něco nového. Jinak mě taky štve, že dějem Rebels se vlastně znevažují role postav ze staré trilogie. Konec konců Luka a spol by vlastně nebylo třeba. Myslím, že Ezra (nebo někdo jiný z Ghostu) by dokázal zničit Hvězdu Smrti bez mrknutí oka a navíc by nikdo z povstalců při útoku nezemřel. Zajímalo by mě, jak to budou řešit do budoucna, jestli Ezra umře (to bych nepředpokládal) nebo přejde na Temnou stranu...

+1
0
-1
Obrázek uživatele Needle
32-33
26. Březen 2015 - 16:48
Otázka je, proč jsme neviděli doslova žádnou techniku z války? Že má Tarkin přístup k nejnovějšímu materiálu není nic divného, ale Lothal je na Vnějším Okraji. Tam se to přece nedostane tak rychle. Krom toho, to vybavení rozhodně nebylo zastaralé.
Co se týče toho druhého, co píšeš, nezbývá než souhlasit.

+1
0
-1
Obrázek uživatele Komár
30-31
23. Březen 2015 - 17:00
Pozor - komentář obsahuje spoiler! [Zobrazit komentář]

+1
0
-1
Obrázek uživatele Needle
32-33
26. Březen 2015 - 16:38
Pro mě jediné logické vysvětlení na které jsem přišel je, že byli mimo dostřel.

+1
+1
-1
Obrázek uživatele Komár
30-31
26. Březen 2015 - 18:50
taky možnost

+1
0
-1
Obrázek uživatele Komár
30-31
18. Květen 2015 - 19:45
všechny díly už jsou na uložto v cz

ale popravdě to překladé není perfekní skoňování je špatné popravdě titulky z tohoto vebu jsou kvalitnější a detalnější

+1
0
-1