Vyšel nový trailer na druhou řadu seriálu Star Wars: The Bad Batch
Včera vyšla upoutávka na druhou sezónu animovaného seriálu Star Wars: The Bad Batch. více »
10 nových Star Wars seriálů a projektů!
Dnes byly představeny nové projekty, hlavně seriály rozšiřující svět Star Wars. Máme se na co těšit, tak si je pojďme představit. více »
Zemřel David Prowse, představitel Darth Vadera v původních filmech.
V úctyhodných 85 letech nás navždy opustil herec a kulturista David Prowse. Tohoto herce můžete znát díky jeho impozantnímu hereckému výkonu Temného Lorda ze Sith, Darth Vadera. více »
Přehled: Yoda v The High Republic, světelný meč z plasmy, Bane a SW Squadrons
V dnešním přehledu se podíváme na Yodu a jeho nastoupení v sérii The High Republic, realistický světelný meč nebo poslední letošní Star Wars komiks. Jak se to má s Darth Banem a co nás čeká u Star Wars: Squadrons? více »
Ewan McGregor se rozhovořil o chystaném seriálu s Kenobim
Filmový představitel Obi-Wana Kenobiho, Ewan McGregor (49 let), se vrátí do role mistra Jedi po 16 letech od premiéry Star Wars Epizoda III: Pomsta Sithů. Kromě toho potvrdil v pořadu Graham Norton Show, že s natáčením seriálu se začne v březnu 2021. více »

Další postava z filmů ve Star Wars Rebels

Reklama
Přidat komentář

Komentáře

Obrázek uživatele BobaFett
25-26
12. Leden 2016 - 21:23
Takže idioti z Disney už ukradli i Hammerheady ...

+1
+1
-1
Obrázek uživatele sTv
sTv
13. Leden 2016 - 2:27
S tím vykrádáním konceptů dělají hrozný bordel. Tohle létalo někdy 4000 BBY ve starých Sithských válkách.

+1
0
-1
Obrázek uživatele Dart Wader
16. Leden 2016 - 18:08
Jojo máš pravdu, vykrádají, co to jde, naposledy se tyhle lodě používaly okolo roku 1000 BBY, takže by musely být minimálně 1000 let straré. Pravděpodobnost, že loď funguje po 1000 letech může být asi tak jedna miliontina, vezmu li v úvahu i takové věci jako že náhradní díly se už staletí nevyrábí takže i kdyby to byl vrak a chtěl ho někdo opravit, tak by to bylo taky nemožné.

Long live the Empire

+1
0
-1
Obrázek uživatele Wedge Antilles
25-26
16. Leden 2016 - 20:25
Sám jsi to řekl, používala se přibližně do 1000 BBY... Když pominu to, že to je podle starého kánonu, tak na Wookiepedii se píše, že se používala téměř 3000 let v armádě Republiky, nic víc. Nevidím tak důvod, proč by se pak nemohla stále vyrábět a používat např. mezi různými obrannými složkami různých planet nebo dokonce v civilním provedení. Navíc, v Povstalcích mají oproti KotORu/SWtoRu jiný tvar motorů, takže by to i dávalo smysl, že se ta loď stále vyráběla, jen s menšími obměnami. Dokonce i trup má trochu jiný tvar. Takže by nebylo na škodu si ty informace trochu pořádněji přečíst a zamyslet se, než začneš kritizovat :)

Navíc, to, že jak tvrdíte "vykrádají", opravdu nechápu... Co je na tom, že používají i známé lodě? Tak radši používají nové planety a postavy. Trošku s nadsázkou řečeno, divím se, že si ještě nestěžujete, že "vykradli" OT tím, že Impérium používá TIE fightery :D Navíc, pořád si jenom stěžujete na to, jak "vykrádají", ale přehlížíte to, co použili nové. Když se nad tím zamyslíte, je tam toho už jenom z techniky dost: Ghost, Phantom, transport stormtrooperů, loď Ketsu Onyo, ty "vysokozdvižné vozíky"... A mohl bych pokračovat. Nemluvě o planetách, tam jsme viděli zatím jenom nové planety. Jasně, úvodní film 1. sezóny byl i na Kesselu, ale ten jsme ve filmech nebo TCW taky neviděli...

A jenom takový malý postřeh ke komentu k traileru samotnému, kde píšeš, že se obáváš, že tvůrci jsou schopni udělat emocionální zhroucení Vadera a zničit tak jeho postavu. Nechápu, proč se toho obáváš, když za to, co se stalo z Vadera, může právě emocionální zhroucení a Vader je po prequelech vnímán spíše jako tragická postava, než nějaká badass.

Jinak, nechci tady rozjíždět nějaké flamy nebo hejty (tím nenarážím na nikoho určitého), ale fakt některé ty vaše výtky nechápu...

<p>"I remember the days before Yavin when we were all young, armored with the invincibility of youth and fired by the belief that the Emperor's evil Empire could not win. It didn't, but the cost was more horrible than any of us could have imagined."</p>

+1
+1
-1
Obrázek uživatele Dart Wader
16. Leden 2016 - 22:10
Vykrádání znamená, že berou věci ze starého kanónu, který většina fanoušků stále uznává a používají je v těch svých ,,výtvorech,, často i nelogicky a často nepatří do dané doby. Je normální používat TIE fightery, když tohle je jejich doba, ale ne lodě milénium staré. Proč je blbost že tam ty Hammerheady jsou mimo důvody, které jsem uvedl dříve jako údžba? Tak například, protože používat 1000 let staré věci je nesmyslné a nevýhodné. Předtím těch 3000 let to dávalo smysl protože republika byla téměř neustále ve válce ze sithy. Okolo roku 1000 proběhly russanské reformace, které odzbrojili republikovou flotilu a většina větších lodí se přestala vyrábět. Od roku 1000 o nich není jediná zmínka a naráz se objeví v bojovém stavu, trochu divné ne? Navíc, kdyby byly nějaké funkční tak je dost pravděpodobné, že by byly použity nebo zničeny během klonových válek nebo zabaveny Impériem.
Nového? to je tak v poměru: jeden nový ku deseti vykradeným. Z těch nových, co tu zmiňuješ Ghost a Phantom byly jako hlavní loď pro hrdiny, to by museli být hodně troufalí, aby tam dali něco vykradeného, i když osobně by mě to ani nepřekvapilo, kdyby tam dali třeba Millenium Falcon.

K tomu Vaderovi nevím jestli si mě pochopil, ale jde mi o to, aby nenastalo ,, Ahsoko uteč,, a potom ona tu nebyla nebo něco podobného, aby se udrželo to že Vader je temný a ne že se rozsype nad tím, když vidí svou bývalou padawanku. Vader zůstal temný až do konce epizody 6 a nerad bych, aby se kvůli jednomu dílu Rebels zničila jeho postava.

Long live the Empire

+1
0
-1
Obrázek uživatele Wedge Antilles
25-26
16. Leden 2016 - 23:07
Tak já nevím... Četl sis vůbec ten můj komentář? :D
Já vím, co myslíte tím "vykrádáním", blbce ze mě dělat nemusíš. Já si jenom nemyslím, že by byl problém v tom, že berou věci ze starého kánonu a používají je "nelogicky". Nelogické mi někdy přijdou spíš vaše komentáře. Vytýkali jste použití A-wingů proto, že v té době údajně neexistovaly. Jenomže opět, nezajímalo vás, že to byly R-22, které se používaly už po konci klonových válek. Hlavní pro vás bylo rychle zkritizovat. Když se v TCW objevily Y-wingy, neobjevilo se ani slůvko kritiky -_- Vytýkali jste, že "pouze okopírovali lehký křižník Gozanti z Klonových válek" a opět vám bylo jedno, že Klonové války to zase vzaly z epizody I. Vytýkáte chyby dřív, než si je dáte do souvislostí.

Co se Hammerheadů týče, tak proč je "používat 1000 let staré věci je nesmyslné a nevýhodné", když je teda používali tři tisíce let? :D Navíc, zmínil jsi to opět a opět se nedíváš hlouběji. "...odzbrojili republikovou flotilu a většina větších lodí se přestala vyrábět." A to je ono. Říkám to znova. To, že se přestaly vyrábět pro Republikovou flotilu, která po válce omezovala svoji armádu, neznamená, že se pořád nevyráběly pro jiné frakce. Ať už oficiálně pro nějaké "místní armády" různých planet nebo neoficiálně pro nějaké kriminální organizace... Nevíme, co se s nima stalo po válce. Jak jsem řekl, je nesmysl, aby to byly přímo ty kusy, které létaly už před tou russanskou reformací, s tím souhlasím. Ale neznamená to, že se dál nevyráběly (pro což hraje taky jiný design motorů a trupu). A že by byly zabaveny Impériem taky nemusí být nutně pravda. Impérium nebylo zas tak všemocné a nemělo oči všude. A pokud se opravdu vyráběly tajně, tak co?

V poměru jeden ku deseti vykradeným? Dovol, abych se zasmál. Když vezmeme v potaz tu techniku, na kterou si stěžujete nejvíc: napiš tady teda nějaké příklady a uvidíme ten poměr -_- Nebo to byla další slepá kritika bez argumentů? Stěžujete si na jejich postavy, že jsou trapné atd. a když se jednou za čas objeví nějaká známá postava, zase pindáte, že vykrádají. Vymyslí Lothal a to se vám nelíbí, použijí tam Mustafar (a ani neukážou jeho povrch) a hned zase vykrádají. Navíc, kolik nové techniky představilo v první a půlce druhé sezóny TCW? Taky můžu říct, že vykradli designy lodí z filmů -_- A jako promiň, ale ta tvoje zmínka o Falconu je už fakt trapný příklad hejtu -_-

Co se Vadera týče, z traileru to rozhodně nevypadá, že by se měl "sesypat", jak tvrdíš. To, jak k ní mluvil Anakin, byla pouhá vize, pokud ti to nedošlo... A ty si fakt myslíš, že by (jak hejtersky tvrdíš) zničili jeho postavu, když na Povstalcích dělají více méně stejní lidi, jako na TCW a pořád je to pod dohledem týmu Lucasfilmu, kteří kontrolují, aby různé věci v novém kánonu nešly proti sobě?

Jako já fakt nevím, jestli mám nad některými vašimi komenty brečet nebo se smát. Jako, netvrdím, že seriál nemá mouchy, přecejen, je určen pro úplně jinou věkovou kategorii. Ale ty věci, co tomu vytýkáte, jsou naprosté hova*iny, které bývaly (občas i ve větším měřítku v Klonových válkách. Navíc, co se kánonu týče, tak jeho "vynulování" se sice týkalo kompletu, ale tým Lucasfilmu několikrát prohlásil, že se jednalo hlavně příběhů, takže pak není blbost, že používají stejnou techniku nebo planety -_-

<p>"I remember the days before Yavin when we were all young, armored with the invincibility of youth and fired by the belief that the Emperor's evil Empire could not win. It didn't, but the cost was more horrible than any of us could have imagined."</p>

+1
+1
-1
Obrázek uživatele AsuraCZech
16. Leden 2016 - 23:58
Musím souhlasit, Rebels určitě nejsou dokonalí ale lidi tomu fakt vyčítají blbosti. Aji kdyby to byl Hammer z KotOR tak je mi to upřímně fuk. Starý kanon není a když občas vezmou nějaký koncept z Legends tak mě to spíš potěší než abych na to flusal. Někdy mám pocit že lidi na to musí nadávat jen kvůli tomu že je to od Disney a najednou by znovu chtěli geniálního Lucase na kterýho zase nadávali u CW jak všechno mění nebo už ste zapomněli na Mandaloriani :D

+1
+1
-1
Obrázek uživatele Wedge Antilles
25-26
17. Leden 2016 - 9:18
Přesně tak :) Myslím, že zapomněli hodně rychle na víc věcí, než jen Mandaloriany :D Y-wingy, Valorum, Darth Maul atd., atd.

<p>"I remember the days before Yavin when we were all young, armored with the invincibility of youth and fired by the belief that the Emperor's evil Empire could not win. It didn't, but the cost was more horrible than any of us could have imagined."</p>

+1
0
-1
Obrázek uživatele BobaFett
25-26
17. Leden 2016 - 9:50
Nevím proč mluvíš v množném čísle, například já TCW přímo nesnáším. Podle mého názoru to je stejně zbytečný seriál jako Rebels, vytvořil nové nesmyslné příběhové linie, které v některých případech ani nebyly dokončeny, zbytečné postavy (např. Ahsoka, Cad Bane - tato nezajímavá postava dokonce nahradila postavu Durge, Savage Opress,...), nevyužil skoro žádnou techniku, zničil mnoho věcí z této doby, které byly skvěle vykresleny v předešlých dílech z tohoto období (hlavně komiksová série Republic), vytvořil mnoho nesouvislostí s filmy, vyhrává zde pouze Republika,... určitě by se toho našlo daleko více. Vždyť např. ani "nevíme" jak ten "nemožný" Grievous z tohoto seriálu unesl Palpatina, což nám bylo ukázáno v knize Labyrint zla a hlavně v seriálu Clone Wars (2003), který já považuji za to nejlepší, co zatím Lucasfilm přivedl na televizní obrazovku :)

+1
0
-1
Obrázek uživatele Wedge Antilles
25-26
17. Leden 2016 - 11:01
Neříkám, že zrovna ty a sTv patříte mezi ty, co hejtí každou blbost bez toho, aby si zjistili více informací. Takže se omlouvám, pokud můj komentář tak vyzněl a urazil vás nebo něco podobného :)
Celkově je ten komentář mířen hlavně na Wadera, který fakt vytýká každou prkotinu a není prostě schopný si zjistit, proč to tak je a jestli je to vůbec blbě. V množném čísle jsem to psal, protože se kromě Wadera občas objeví i další jedinci, kteří to tu vyloženě hejtí bez pádných argumentů. Opět, neříkám, že jste to zrovna vy dva. Ale fakt tady bylo hodně hejtů např. kvůli těch R-22, Gozanti nebo postav a stále bez pádných a logických argumentů.

BobaFette: V tom s tebou souhlasím, TCW opravdu spoustu věcí zdrbalo a dalo do nelogických souvislostí :)

sTv: Nevím, jestli ti můj komentář opravdu připadá založen na argumentech „kritizovali jste něco v minulosti a teď už jste na to zapomněli a všechny vás teď hodíme do jednoho pytle“, jak říkáš, tak asi nevyzněl tak, jak jsem zamýšlel. Opět, jednalo se o reakci z 90 % na Wadera. Já neříkám, že kritika je špatná nebo něco. Taky občas zkritizuju některé aspekty nejen Povstalců. Mě zkrátka jen dokáže rozpálit to, když někdo kritizuje bez argumentů nebo si např. z Wookiepedie vezme jenom to, co hraje ve prospěch jeho kritiky, ale nezajímá ho, že třeba v dalším odstavci je na Wookiepedii něco, co vše vysvětluje atd. Ale to už se fakt zase jen opakuju. Neházím vás do jednoho pytle. Ano, občas máte (všeobecně) pádné argumenty a kritiku. Ale chtěl jsem poukázat na to, jak někteří (třeba právě Wader) neustále kritizují věci v Povstalcích, ale u TCW ani nepípli.

Takže jak jsem řekl, komentář nebyl určen přímo vám dvěma a omlouvám se teda, pokud to tak vyznělo. A ano, je pravda, že bych se měl držet toho, co jsem psal na konci :D Ale opravdu si stojím za tím, že Wader a někteří kritizují úplně nesmyslně...

<p>"I remember the days before Yavin when we were all young, armored with the invincibility of youth and fired by the belief that the Emperor's evil Empire could not win. It didn't, but the cost was more horrible than any of us could have imagined."</p>

+1
0
-1
Obrázek uživatele sTv
sTv
17. Leden 2016 - 10:27
Taky nevím proč to píšeš v množném čísle ale usuzuju z toho že je to reakce i na mě. V té tvojí filipice mám nějak moc zásluh. Nikdy jsem nenadával na R-22 ani na Gozanti, nebo na známé postavy postavy v TCW/RB, nebo na použité planety. Samotný pětiodstavcový komentář je založen na argumentu „kritizovali jste něco v minulosti a teď už jste na to zapomněli a všechny vás teď hodíme do jednoho pytle“ + pár nadávek což samo osobě nedává moc smysl a vlastně ani nevíš komu to říkáš:)

Myslím že by ses měl držet toho co píšeš ke každému druhému komentáři „Nechci vyvolávat flame ale rozumné argumenty.“

+1
0
-1
Obrázek uživatele Dart Wader
21. Leden 2016 - 17:25
Mi spíš příde, že se chceš zbytečně jenom hádat, já původně napsal 2 komentáře do dvou různých sekcí, jedna z toho reakce na jiný komentář. Ty už tady z toho děláš zase boj mezi nevím kolika lidma a obviňuješ každého, kdo něco proti tomu řekne. Hodně lidí nemá na rebels pozitivní názory a já je 100 procentně chápu, ale jakmile někdo jen něco napíše, byť jen třeba nějakou dedukci nebo domněnku tak ty už tu lidi sjedeš, že nemají rádi rebels a proč tomu nedají šanci atd. Já tomu šanci dal půlku první sezóny a oba hodinové filmy a nepřestvětčilo mě to. Nikdy jsem neřekl, že clone wars bylo úplně perfektní, mělo a má své chyby, hlavně v poslední sérii (6), ale oproti rebels je to seriál na který jsem se díval rád a našel jsem si své oblíbené epizody už v první sérii.

Neříkám, že to nemůžou být R-22, ale čím to máš podložené, když mě tu obviňuješ, že plácám věci bez důkazů. Na star wars com aji na wookipedii je napsáno, že to je A-wing tudíž můžu klidně tvrdit, že v té době tam nemá co dělat, protože byl vynalezen až po Yavinu, kdy rebelové zjistili, že potřebují něco s rychlostí imperiálního TIE fighteru.

Odzbokení podle ruusanských dohod se netýkalo pouze republikové flotily, ale i všech dalších organizací, chtěli zabránit dalším válkám, tudíž byly dány regulace na výrobu zbraní, lodí a cestování válečných lodí hyperprostorem, proto se v té době vyskytovaly většinou menší lodě typu Consular z epizody I. Tajně? to je pěkná blbost, proč by to někdo v té době dělal, že přemýšlel, že by za 1000 let byly ty lodě možná potřeba takže je 1000 let zachovával, to by ho pěkně zruinovalo a každý materiál má svou životnost a výdrž, takže nevydrží na věky. To že se koncept té lodě udržel po 3000 let neznamená, že se jednalo o lodě, které létaly 3000 let, nýbrž že používali stejný koncept, který byl po russanu vyřazen.

To s tím Vaderem byla jen moje domněnka na kterou si vůbec nemusel reagovat.
Poslední věc dole si vyčítal clone warsu použití mandalorianů a dartha maula, tak tě možná překvapím, protože rebels hodlají použít oba ty koncepty viz níže.
odkaz »
odkaz »

Long live the Empire

+1
0
-1
Obrázek uživatele Wedge Antilles
25-26
21. Leden 2016 - 21:46
Já tady neobviňuju, jak ty říkáš, každého, kdo proti tomu něco řekne. Pokud sis nevšiml, kromě tebe jsem "neosočil" nikoho konkrétního... A rozhodně tady nesjíždím každého, kdo proti tomu něco řekne -_- Jak už jsem zmiňoval, chápu, že někomu se to prostě nelíbí, vždyť naše věková kategorie není cílovka, s některýma věcma s váma dokonce souhlasím. Dobře, dal jsi tomu šanci a nepřesvědčilo tě to. To beru a respektuju. Co ale nedávám je tvoje kritika, která většinou (byť jsem párkrát měl stejný názor, jako ty) nemá pádné a logické argumenty...

Čím to mám podložené? Přímo Wookiepedií.
"The Spearhead was nicknamed "A-wing" among Rebel pilots. The name "A-wing" persisted when the model was modified by General Jan Dodonna and Walex Blissex after the Battle of Yavin." Původní název obou lodí je totiž R-22 Spearhead a RZ-1 Interceptor. Přičemž oběma piloti přezdívali A-wing. Navíc, obě lodě byly téměř totožné. RZ-1 byl jen lehce modifikovaný Spearhead. Dodonna pouze vylepšil design motorů, čímž zvýšil obratnost stíhače a (což sice není nikde potvrzené, ale dejme tomu) zbraně.
Ano, je pravda, že na Wookiepedii se teď taky píše, že v Povstalcích je A-wing, dobře, i kdyby to byla skutečně er zet jednička, tak to, že byla "vynalezena" po Yavinu, je stejně podle starého kánonu...

Nevím, fakt mám pocit, že ty moje komentáře pořádně nečteš. Proč tam zase zmiňuješ "To že se koncept té lodě udržel po 3000 let neznamená, že se jednalo o lodě, které létaly 3000 let, nýbrž že používali stejný koncept, který byl po russanu vyřazen." Já jsem několikrát napsal, že to je jasné a logické, že to nemůže být loď (stejný kus), který lítal už tenkrát :D Říkal jsem, že v Povstalcích to má i jiné motory a trup, takže další důvod, proč to nemůžou být tak staré lodě :D Ale řekni mi, proč je blbost, že by to někdo vyráběl tajně? Dobře, i kdybych vzal v potaz, že Republika se skutečně snažila odzbrojit úplně všechny planety pod svou državou, pořád je tady možnost někoho třetího. Pořád tady jsou desítky kriminálních organizací, které si taky vyráběly svoje lodě, byly tam nezávislé planety atd. Nevím, kde jsi přišel na to, že by někdo vyrobil lodě, protože si myslel, že za 1000 let budou potřeba :D Tohle je pěkná blbost. Je jasné, že nikdo nemohl vědět, že za 1000 let bude nějaké Impérium a povstalci budou potřebovat lodě, ale války byly, jsou a budou. Více méně je pořád někde nějaký konflikt, ať už v našem světě nebo světě Star Wars, takže by bylo logické, že ačkoliv Republika chtěla zabránit válce tím, že zamezí zbrojení, někomu došlo, že je to pouhá iluze a dříve nebo později bude zase nějaká válka. A proč by se teda ty lodě nemohly vyrábět, byť v menším množství, postupně dále až do doby Impéria? Navíc opět - menší loď typu Consular byla opět Republiková. Když už jsme teda u té Epizody I., tak sám jsi mohl vidět Lucerhulky Obchodní federace, takže s tím omezením zbrojení to pak asi nebylo tak vážné...
A pak je tady ještě jedna možnost, byť uznávám, že méně pravděpodobná. Hammerheady se skutečně přestaly vyrábět a teprve nějakou dobu před Povstalci, je začala nějaká nezávislá planeta nebo frakce opět vyrábět.

Trošku teď nechápu tu tvoji poznámku o Vaderovi... Já jsem pochopil, že to byla pouze domněnka, nemusíš ze mě zase dělat blbce. Ale to jako nemůžu vyjádřit svůj názor ani na domněnku?

V Povstalcích chtějí použít Mandaloriany a Maula? :O Neříkej, toho bych si opravdu nevšiml, když tady celou dobu řešíme trailer, ve kterém se objevili :O :D Co mě osobně a spoustě dalších vadilo (zkritizovala to dokonce Karen Traviss, která kvůli tomu přestala psát knižní sérii Republikové/Imperiální Komando) na Mandalorianech v TCW bylo to, že tam z nich udělali většinové pacifisty. Což šlo proti všemu, co do té doby o Mandalorianech a jejich kultuře vzniklo a co jsme o nich věděli - že jsou hrdý národ válečníků. Tady zatím nevíme, v jaké souvislosti a jací budou. Na Maulovi všem vadilo to, že ho oživili i po "jasné smrti". Jako promiň, ale přežít rozseknutí v pase a pád kdo ví kolik stovek metrů by nepřežil ani Palpatine... Ale dobře, oživili ho a nakonec ho zajal Palpatine. Jenomže Maul mu zdrhnul a když Separatisti zaútočili na Dathomir, Maul zdrhnul a pak o něm nejsou zmínky. Takže proč by mělo vadit, že ho použijí v Povstalcích, když už je teda x let oživený?

<p>"I remember the days before Yavin when we were all young, armored with the invincibility of youth and fired by the belief that the Emperor's evil Empire could not win. It didn't, but the cost was more horrible than any of us could have imagined."</p>

+1
0
-1
Obrázek uživatele sTv
sTv
16. Leden 2016 - 23:53
Mě třeba „vykrádání“ vadí proto že to ukazuje jak nejsou schopni vymyslet cokoliv nového, čímž je Disney proslulý. Vadí to i samotnému Lucasovy viz třeba tenhle úryvek odkaz » když pominu „bílé otrokáře“ tak to je stejná myšlenka.
Jinak tohle ani není Hammerhead. Původní loď měla má být pro 300 členů posádky + 400 pasažéru (vojáků) tohle vypadá velikostně o něco větší než Malý Sokol. Ne to se jen někomu líbil obrázek lodě z Legend tak ji bez jakéhokoliv citu nebo informací nacpal do animáče, někomu se líbil děj epizody IV tak proč jí nepřetočit znova. Tohle je pointa toho „vykrádán“ co nás tak štve.
EDIT: Kdyby měl někdo na Disney podobný názor. odkaz »

+1
0
-1
Obrázek uživatele AsuraCZech
17. Leden 2016 - 0:00
Najednou ho chcete zpátky :D Ne Lucas ať už si zůstane tam kde je :D

+1
0
-1
Obrázek uživatele sTv
sTv
17. Leden 2016 - 0:20
Já ho nikdy nechtěl pryč ;)

+1
+1
-1
Obrázek uživatele Blackhand47XD
26-27
15. Leden 2016 - 20:13
odkaz »

Nothing is true, everything is permitted.

+1
+2
-1
Obrázek uživatele Viq
29-30
Viq [Redaktor]
15. Leden 2016 - 21:45
Dík za odkaz, ale opravdu nevím, jestli za odkaz na takové video můžu dát tvému komentáři '+' :D Pouze utrpení jsem v tom nalezl!

"You can't believe everything you read on the Internet." - Abraham Lincoln

+1
+1
-1
Obrázek uživatele Blackhand47XD
26-27
15. Leden 2016 - 21:48
Náhodou to vypadá líp, jak celá epizoda 7. :D

Nothing is true, everything is permitted.

+1
0
-1
Obrázek uživatele sTv
sTv
16. Leden 2016 - 1:07
Po dlouhé době něco co mě na Star Wars potěšilo :)
EDIT: Viqu copak se ti nelíbí ? :D

+1
0
-1