SW: Battlefront- novinky
Co zatím víme?
Vydání hry bude o měsíc dříve než premiéra Star Wars VII. Na hře pracuje tým DICE, stejní lidé, kteří jsou známí hrami jako Battlefield. Dělají všechno, co se dá, aby přinesli hráčům co nejautentičtější zážitek z předaleké galaxie. Dokonce získali přístup ke všem modelům vozidel a lodí z původní trilogie. Využívají např. technologie, kterou skenují 3D předměty, tudíž ve hře budou fotorealistické modely a textury těch předmětů a prototypů, se kterými se před lety natáčela stará trilogie.
Mapy
Mapy
Aby tvůrci doplnily realističnost, procestovali a naskenovali všechna místa, kde se natáčela původní trilogie. Mapy herního světa budou obrovské i přesto, že byl snížen počet hráčů na jednu bitvu na 40 u těch největších map. Bojiště jsou známá zatím tři. Endor, Hoth známe z původní trilogie, dále je pak planeta Jakku, která bude vyplňovat mezeru mezi VI. a VII epizodou. Ta bude dostupná v DLC balíčku „The Battle of Jakku”, kterou dostane zdarma každý, kdo si hru předobjedná nebo koupí do měsíce po vydání.
Absence vesmírných bitev
Ano, je to tak. V novém Battlefrontu nebudou vesmírné bitvy. Původně bylo v plánu, že když nasednete do pozemní stíhačky, budete moci odletět z planety na orbitu, kde by byla vesmírná bitva. EA se ale vyjádřili, že by to bylo velice nepraktické, když už samotná pozemní mapa je dost velká a kdyby ve hře už byli jen dva hráči, z toho jeden byl v kosmu a druhý na zemi, byla by malá šance, že by se našli.
Postavy z filmů
Už v Battlefrontu II byla možnost hrát za postavy z filmů. Zatím byly představené postavy Darth Vader a Boba Fett. Zatím DICE tají, jak se k těmto postavám ve hře dostanete, ale pravděpodobně se bude jednat o splnění nějakého úkolu v boji, nebo za zabití několika nepřátel v řadě. Necháme se překvapit.
Správa výbavy
Ve hře nebude žádné rozdělování tříd. Když budete chtít zničit např AT-AT, místo blasteru se spawnete s raketometem.
Frostbite engine
Hra běží na vylepšeném Frostbite enginu, který se využívá, jak jen může. Například materiály budou mít realistické vlastnosti. Ve výsledku například pojedete na speederu, chytnete se upocenýma rukama řízení, a když vystoupíte, zanecháte na nich lesknoucí otisk. Co se pak nevyužije, je zničitelnost prostředí. Zničit půjde prostě jen to, co bude určené ke zničení. Žádné vykácení poloviny lesa na Endoru pro lepší prostor v bojišti.