EA licence na Star Wars
Napsal:
bogi_cze
Dne: 7.5.2013 14:41 |
Kategorie: Počítačové hry Zpět na fórum |
EA získalo exluzivní dlouhodobou licenci na hry ze Star Wars, takže se můžeme těšit na hry od DICE (Battlefield), Visceral Games (Dead Space) a samozřejmě BioWare. Vše prý na Frostbite 3 enginu a pro všechny platformy včetně PC a next-gen konzolí. Disney bude vyvíjet jen hry pro iOS, Android a Social media.
Konečně snad dobrá zpráva po zavření Lucas Arts,bohužel o Battlefront 3, 1313 a First Assault žádná zmínka.
Co vy na to??
Do or do not. There is not try.
Meditovat o tom, já budu.
Do or do not. There is not try.
Don't ask, if you don't care.
Meditovat o tom, já budu.
"You can't believe everything you read on the Internet." - Abraham Lincoln
Meditovat o tom, já budu.
A napriek tomu mám z toho veľmi neistý pocit. Bude veľmi záležať na tom, či zveria vývoj hier nejakému externému štúdiu alebo to budú robiť sami. Uznávam, že každoročne vyprodukujú niekoľko kvalitných titulov, zároveň však púšťajú do obehu aj "odpad", ktorý kvantitatívne prekonáva počet dobrých hier. Čo sa mi však nepáči najviac, je postupná zmena spôsobu zárobku a prístupu k hráčom. Tie stále sa rozvíjajúce mikrotransakcie, neustále pripojenie na internet, úplná absencia hry jedného hráča, až prehnaný dôraz na jednoduchosť (kazí pôžitok z hry).
Keď si spomeniem na to, ako "domrvili" tituly ako NHL, FIFA (do 2010), C&C (posledný diel a chystaný nový), Harry Potter ( spraviť z príbehu o čarodejníkovi "B" strieľačku...), FIFA Manager, Need for Speed (+- 10 hier s minimálnym vylepšením) a zlatý bod programu: katastrofa a zničený potenciál hier LotR, kde jedinými dobrými hrami boli The Battle for Middle Earth 1 a 2.
Len dúfam, že to nedopadne ako posledný SimCity. Ten je ukážkou toho, čo som hovoril. (Keďže som nehral, opisujem len na základe recenzií, dojmov hráčov a videí) Pekná grafika, dobré prevedenie, ale všetko domrvené malými mapami, kde sa nedá uskutočniť celkový potenciál hry, potreba neustáleho pripojenia na internet a previazanosti na ostatných hráčov a samozrejme, pády serverov.
Tým nechcem povedať, že by EA robilo len "zlé" veci, má množstvo dobrých titulov, ale zároveň robí aj chyby. Robí ich často, robí ich veľa a to predovšetkým v posledných rokoch, kde vymýšľa nové modely zvyšovania zisku.
Snáď sa SW hier ujmú dobré štúdiá, ktoré vytvoria plnohodnotný zážitok z hry, keďže ten mi už dlhšiu dobu chýba.